6 Tunjang KSSR, 1.Komunikasi, 2. Perkembangan Fizikal & Estetika, 3. Kerohanian,Sikap & Nilai, 4.Sains dan Teknologi, 5.Kemanusiaan, 6.Ketrampilan Diri.

Selamat Datang dan Selamat Melawat Blog Sek Keb Tanjong Tokong.

Selasa, Disember 30, 2008

Bertemu Dan Berpisah.

Selamat Datang

Warga SK Tg Tokong mengucapkan selamat datang kepada Encik Shahul Hamid dari Unit Peperiksaan, Pejabat Pelajaran Daerah Timur Laut, Puan Fairuz Binti Ayob dari Sek Keb Seri Permai, Puan Shahida Binti Jaafar, Puan Mazlina Binti Ahmad, Pembantu Pengurusan Murid, Encik Azhar ke SK Tanjong Tokong, selamat menjadi warga SK Tg Tokong serta selamat bertugas di SK Tg Tokong.

Selamat Berpisah

Warga SK Tg Tokong mengucapkan setinggi penghargaan kepada Puan Norlia Binti Ishak yang berpindah ke Sk Kampung Jawa, Encik Izdihar Syazwan Bin Abdul Aziz yang berpindah ke SK Juru, serta Puan Noreha Binti Othman yang berpindah ke SRJK(C) Fuh Sun, Bukit Selambau, Sungai Petani. Bagitu juga dengan Ustaz Abdul Rahman yang menyambung pelajaran di Institut Teknologi Darul Naim, Kelantan. Kenangan bersama kalian akan tetap didalam lipatan ingatan, selamat bertugas di tempat baru.



Ustaz Abdul Rahman dalam kenangan..................... sekarang menyambung pelajaran di Institut Teknologi Darul Naim, Pengakalan Cepa, Kelantan Darul Naim.

1 ulasan:

MaMa MoDeN berkata...

salam
saya mewakili AJK PIBG SKTT mengucapkan selamat datang kpd semua guru2 baru, ucapan selamat berpisah juga di ucapkan kpd guru2 yg berpindah. jasa kalian tetap dlm ingatan warga SKTT.